لپ تاپ Alienware

مشخصات کلی
گارانتی

10 روز مهلت تست

ارسال رایگان

به تمام نقاط کشور

تلگرام

Piclaptop@

لپ تاپ Alienware

یکی از بهترین لپ تاپ هایی که میتوانید برای امور برنامه نویسی،مهندسی ،رندرینگ و طراحی مورد استفاده قرار بدهید.

مشخصات کلی لپ تاپ Alienware

لپ تاپ Alienware یک برند مشهور در زمینه بازی های رایانه ای است. این لپ تاپ ها معمولاً دارای سخت افزارهای پر قدرت و قابلیت های ویژه ای همچون نورپردازی RGB، صفحه نمایش با کیفیت تصویر فوق العاده، سیستم خنک کننده جهت جلوگیری از گرم شدن زیاد و … هستند.

بعضی از ویژگی های عمومی لپ تاپ های Alienware شامل موارد زیر می باشد:

      • سیستم عامل: ویندوز
      • پردازنده: Intel Core i7 و i9 (یا AMD Ryzen)
      • حافظه رم: 8GB تا 32GB
      • حافظه داخلی: 256GB تا 2TB SSD (همچنین هارد دیسک های معمولی نیز در برخی مدل ها وجود دارد)
      • کارت گرافیک: Nvidia GeForce RTX 2060 تا 3090
      • صفحه نمایش: 15 تا 17 اینچ با رزولوشن Full HD تا 4K
      • باتری: قابل شارژ و با مدت زمان استفاده متغیر، حداکثر 6 تا 8 ساعت (بستگی به استفاده کننده دارد)
      • اتصالات: USB-C، HDMI، Thunderbolt 3، Ethernet، وای فای و بلوتوث

قیمت لپ تاپ های Alienware بستگی به سخت افزار و ویژگی های آنها دارد و معمولاً در رنج قیمتی بالا قرار دارند.

لپ تاپ Alienware

مشخصات صفحه نمایش لپ تاپ Alienware

صفحه نمایش لپ تاپ Alienware معمولاً دارای کیفیت بالا و قابلیت های ویژه ای همچون نور پس زمینه RGB، فرکانس بالای تازه سازی تصویر و رزولوشن عالی است.

بسته به مدل لپ تاپ Alienware، صفحه نمایش آن می تواند در اندازه های مختلفی از 15 تا 17.3 اینچ باشد. همچنین، برخی از مدل های Alienware دارای صفحه نمایش لمسی نیز هستند.

رزولوشن صفحه نمایش لپ تاپ Alienware معمولاً Full HD (1920×1080) یا 4K (3840×2160) است. همچنین، برخی از مدل های جدید Alienware دارای فرکانس بالای تازه سازی تصویر حدود 300Hz هستند که بهبود قابل توجهی در تجربه بازی فراهم می کند.

صفحه نمایش لپ تاپ Alienware همچنین دارای فناوری های مانند Nvidia G-Sync و AMD FreeSync است که باعث بهبود تجربه بازی می شوند و جلوگیری از خراشیدگی تصویر در هنگام بازی می کنند.

لپ تاپ Alienware

مشخصات نرم افزاری لپ تاپ Alienware

لپ تاپ های Alienware معمولاً با سیستم عامل ویندوز ارائه می شوند. همچنین، برنامه های مخصوص Alienware نیز بر روی آنها نصب می شود که به کاربران این اجازه را می دهد که سخت افزار خود را بهتر مدیریت کنند و تنظیمات بازی های خود را پیکربندی کنند.

نرم افزار Alienware Command Center یکی از برنامه های مخصوص Alienware است که برای مدیریت سیستم خنک کننده، نورپردازی RGB، برنامه های مختلف بازی و تنظیمات دیگر سخت افزار استفاده می شود.

همچنین، لپ تاپ های Alienware به صورت پیش فرض دارای نرم افزارهای پردازش ویدئو و عکس مانند Adobe Photoshop و Premiere Pro و نرم افزارهای مانند Microsoft Office نیز می باشند.

همچنین، به دلیل قدرتمند بودن لپ تاپ های Alienware، کاربران می توانند انواع نرم افزارهای پیشرفته مخصوص بازی را بر روی آنها نصب و استفاده کنند.

لپ تاپ Alienware

مشخصات سخت افزاری لپ تاپ Alienware 

لپ تاپ Alienware با طراحی بسیار جذاب و شکیلی عرضه شده است. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 15.6 یا 17.3 اینچی با رزولوشن Full HD (1920×1080) است. بدنه‌ی این لپ تاپ از جنس آلومینیوم و پلاستیک مقاوم ساخته شده است. همچنین، این لپ تاپ دارای وزن حدود 2.5 کیلوگرم است.

طراحی بدنه‌ی این لپ تاپ در قسمت‌هایی از جنس فلزی و در قسمت‌هایی از جنس پلاستیکی ساخته شده است. این لپ تاپ دارای کیبورد با نور پس زمینه RGB و صفحه لمسی با قابلیت Multi-Touch است. همچنین، این لپ تاپ دارای درگاه‌های HDMI، Thunderbolt 3، USB Type-C، USB Type-A، RJ-45 و خروجی صدا می‌باشد.لپ تاپ Alienware

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

اطلاعات تماس

شبکه های اجتماعی

آدرس دفتر فروشگاه

کردستان ، بانه ، مجتمع تجاری شافعی فاز 2 ، طبقه اول ، پلاک 356